Wednesday, April 4, 2007

ခံစားမႈ႔ကုိခံစားခ်က္နဲ႔ေရးတဲ့သူ

ကၽြန္မဒီGraphic Art Show မွာေတာ္ေတာ္ေလးရလုိက္တာရွိတယ္။
တျခားေတာ႔မဟုတ္ပါဘူး။ပညာဆုိတဲ႔အလင္းတစ္ခုပါ။
Blog နဲ႔လဲပတ္သက္ပါတယ္။ကၽြန္မက ေျပာရမယ္ဆုိရင္
Blogger ေပါက္စေပါ႔။ကၽြန္မဒီေန႔View လာတာေတာ္ေတာ္ေလး
အေတြ႕အၾကဳံရပါတယ္။ကၽြန္မတုိ႔ကDesinger၊ သတင္းေထာက္ေတြလဲ
မဟုတ္ေတာ့ဒီပြဲနဲ႔ပတ္သက္ျပီးေမးျမန္းရတာေတြအဆင္မေျပတာလဲရွိႏုိင္တယ္။
တခ်ဳိ႕လူေတြကလဲေတာ္ေတာ္ေလးစိတ္ရွည္ပါတယ္။
တခ်ိဳ႕ၾကေတာ႔လဲကိုယ္ကုိေမးခြန္းျပန္ေမးတယ္။စိတ္မရွည္တာလဲရွိၾကတာေပါ႕။
ဒီShowပဲြနဲ႔ပတ္သက္ျပီး ေလ့လာဖူးတာဒါဟာပထမဦးဆုံးဲျဖစ္တယ္။
Blog နဲ႔ပတ္သက္ျပီးအခက္အခဲေလးေတြလဲၾကဳံတယ္။
ဒီပဲြမွာကၽြန္မအၾကဳိက္ဆုံး Crazy ျဖစ္တဲ့ပန္ခ်ီကားတစ္ခုလဲရွိတယ္။
ေၾကာဘက္ေဆးမင္ေၾကာင္ထုိးထားတဲ့မိန္ကေလးရဲ႔ပုံပါ။အားလုံးလဲ
ေကာင္းၾကပါတယ္။(ျမန္မာျပည္မွာေပါ႔)ဒီလုိပုံစံသစ္ကုိက်ယ္ျပန္႔ေအာင္
လူတုိင္းနီးပါးနားလည္လက္ခံႏုိင္ေအာင္လုပ္ လာႏုိင္ဖုိ႔ကအေရးၾကီးပါတယ္။

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home